Bussimedian äärellä vietetään pitkiä aikoja

Bussimedian äärellä vietetään pitkiä aikoja

Digitaalinen bussimedia Helsingin seudun liikenteen (HSL) linja-autoissa on kasvava mediaverkosto, jonka äärellä pääkaupunkiseudun kuluttajat viettävät pitkiä aikoja.   

HSL runkolinjojen diginäyttöjen ensimmäinen laajennusvaihe on valmistunut ja mainostajalle on tarjolla entistä laajempi kokonaisuus. HSL runkolinjat tunnistat oranssista väristään ja ne operoivat metrojen tyyppisesti tiheällä vuorovälillä syöttäen liikennettä mm. juna- ja metroasemille. Matkustajat ovat myös palanneet busseihin, kun runkolinjoissa matkamäärät ovat olleet nousussa useamman kuukauden ja runkolinjat ovatkin prosentuaalisesti kasvavin liikenneväline eri joukkoliikennevälineitä vertailtaessa.

Neonmedian sopimus HSL:n kanssa laajenee vuosittain elokuussa, kun uudet runkolinjat aloittavat linjasto uudistuksien mukaisesti liikennöinnin. 

Liikenteeseen ovat palaneet nk. haitari-bussit, joihin mahtuu lähes 100 matkustajaa. Yhdessä bussissa on 2 tai 3 näyttöä riippuen bussin tyypistä ja runkolinjabusseja on liikenteessä yhteensä lähes 200. Bussimedian äärellä vietetään noin 15-20 minuuttia yhtä matkaa kohti ja kaikki sisällöt toistuvat yhden tavallisen matkan aika vähintään 4-6 kertaa. Kampanjat on mahdollista kohdentaa esim. Koko Uudenmaan alueelle, kuntarajojen mukaan tai kaupunkien sisällä oleville taktisille paikannusalueille, esim. kun bussit saapuvat kantakaupunkiin. Paikannusalueita on pääkaupunkiseudulla lähes 30 ja kaikkien alueiden hinnoittelu perustuu matkustajamääriin, kun matkustajamäärät ovat saatavilla pysäkeittäin ja täten jokaisen alueen matkamäärät ovat tarkasti tiedossa.

 

Tutustu HSL alueen tuotteisiin ja hyödynnä bussimedian  -75% Black Friday  tarjoukset jo tänään!

HSL tuotteet

 

Kurkkaa bussin sisälle (3D-video):

https://my.matterport.com/show/?m=j9NxgQMBv8C

 

Katso HSL video:

 

Mediani.fi – Suomen monipuolisin mainospaikkojen välityspalvelu

Mediani on palvelu mainospaikkojen myymiseen ja ostamiseen. Palvelu tarjoaa mainostajalle nopean väylän löytää enemmän oman kohderyhmän tavoittavia vaihtoehtoja – mainospaikkoja ja medioita. Tehokkaiden kampanjasuunnittelu- ja tilaustenhallintatyökalujen lisäksi Medianissa on monipuoliset työvälineet mainos- ja mediatoimistoille mm. mainostajatilien ja kampanjakohtaisten aineistojen hallintaan. Mainostilan myyjälle Mediani mahdollistaa mainosmyynnin tehostamisen ja tuottavuuden parantamisen. Mediani-palvelu skaalautuu myyntikanavasta verkkokauppa-alustaksi ja varaustenhallintajärjestelmäksi.